torsdag 10 mars 2011

Reflekterar över min okunskap

Ju mer jag reflekterar, läser och lyssnar ju mer inser jag vilken formidabel okunskap jag besitter.
Fast jag känner mig ganska modig som erkänner det, här och nu.
Det känns dessutom helt okey, för det innebär så många roliga stunder framgent.
I MiG sätter vi en ära i att skapa spännande och lärorika aktiviteter.
Att hitta rätt personer som inte bara konstaterar hur det ser ut utan reflekterar över varför och vad det kan innebära för framtiden är viktigt i vårt val av föreläsare.
Att stanna upp,reflektera och titt som tätt ställa sig frågan - varför, kan vara den synnereligen enkla formeln för att inte drabbas av förändringens vindar utan istället hängivet flyga med vinden.

Eller vad tycker du? Gillar du förändringar eller drabbas du oupphörligen av dem?
Kristina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar